I'M IN LOVE WITH

outubro 04, 2013

EN
I hate tight clothes, makes me feel trapped. The only thing I wear tight is skinny jeans, I h-a-t-e baggy jeans. Don't know if anyone else feels this way, but if you do then you understand me.
I love to wear my skinny jeans with baggy tops, I like to see contrast between something tight and something large. My jeans must be simple, just one color, no patterns or applications, its like a white canvas where I can play the way I want with any tops I want. I like black jeans, dark or medium denim.
i'm very fond of relaxed pieces, the other day I was searching around at Zara's on-line store and I found two amazing and beautiful pieces. A relaxed cape for a casual look and a sea-blue sweater perfect for daily basis. Simple pieces with little details that make  the diference.

PT
Odeio roupa justa, faz-me sentir presa. A única coisa justa que uso são os jeans, odeio calças largas. Não sei se mais ninguém se sente como eu, mas se sentir então compreende-me.
Adoro usar os meus skinny jeans com partes de cima mais largas, gosto de ver o contraste entre algo justo e algo grande. Os jeans têm que ser simples, monocromáticos, sem padrões ou aplicações, é como se fossem uma espécie de tela em branco onde posso brincar à vontade com partes de cima. Gosto de jeans pretos, ganga escura ou média.
Gosto de peças descontraídas, andei a vaguear no outro dia no site da Zara e deparei-me com duas belas peças. Uma capa descontraída para um look mais causal e uma camisola azul marinho perfeita para o dia a dia. Simples mas com pequenos detalhes que marcam a diferença




You Might Also Like

3 Comentários

  1. Você acha isso ? Ou vc pegou de alguém famoso ? Bom, eu também acho isso! Quase odeio calças !
    miss-teensami.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Gosto :) No entanto até gosto de usar roupas mais justas :)
    Van Silva*
    Olá, nós somos a Idyva Silva, autoras do blogue Ideias Sem Fim, regressámos à Blogosfera * Seguimos :)
    http://ideias-sem-fim.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  3. love this post :)

    Like your blog! Would you like to follow each other? :)

    XO MP.

    ResponderEliminar