FUI A VERSALHES E VOLTEI EM 30 MINUTOS

novembro 01, 2013

EN
Yesterday I travelled in time and went back to the XVIII century.
In minutes I went to Palace of Versailles, I found myself in the royal chambers and by moments I felt like Marie Antoinette.

I entered in disguised gardens and let myself go by the magic of the place.
I wont say no more, stay tunned at the blog believe me I will tell you about some magic places.
OH! I fell in love with these shoes!
 (see below)
(if anyone buys size 37 it will be considered high treason)

PT
Hoje viajei no tempo e fui parar ao séc. XVIII.
Em minutos fui ao Palácio de Versalhes, dei por mim nos aposentos reais e por momentos senti-me a Marie Antoinette.

Entrei em jardins disfarçados e deixei-me levar pela magia do lugar. 
E mais não digo, fiquem atentas ao blog acreditem que vos vou falar de lugares mágicos. 
AH! E apaixonei-me por estes sapatos! 
(se alguém comprar o 37 será considerado alta traição à coroa!) 


You Might Also Like

2 Comentários

♡ PARCEIROS ♡