FREE PEOPLE PRESENTS THE JULY CATALOG

julho 09, 2014

EN
Since I work in GIRISSIMA.COM I left my little bubble. Everyday I'm in touch with new brands, see new pieces, discover new information that I didn't knew.. everyday I fall in love for fashion more and more. Like most of you I love Free People, the brand has amazing unique pieces that allow us to express our self, they are really unique and versatile and can be worn in several different ways creating tons of distinguished styles. For me the only problem is the price, it's totaly worth it the quality is really good, but in sales you can get a piece or two, although I never got anything :(!
Check July's catalog with the amazing Candice Swanepoel!! XOXO
G Gurl!
(ahaha my friend Francesca from work caught saying this one day and now she always makes fun of me! ) 

PT
Desde que comecei a trabalhar na GIRISSIMA.COM sai da minha pequena bolha. Todos os dias estou em contacto com novas marcas, que antes não conhecia, vejo peças e apaixono-me. Sempre tive a Free People debaixo de olho, têm peças que permitem qualquer uma de nós expressar a sua individualidade, são tão únicas mas versáteis ao mesmo tempo, podem ser conjugadas de formas diferentes e criar estilos completamente distintos. Para mim o único problema é o preço, que vale a pena vale as peças têm uma enorme qualidade, mas em época de saldos é sempre possível comprar uma peça ou outra, embora nunca o tenha feito!
Espreitem o catálogo de Julho com a Candice Swanepoel!
Xoxo
















You Might Also Like

1 Comentários

  1. Não conhecia esta marca mas tem peças girissimas! beijinho

    http://joanacatarinamota.blogspot.pt/

    ResponderEliminar