IT'S A BLUE WORLD

01 julho

EN 
Today I 'm coming out of my shell and I'm showing you guys another outfit! I wanted to prove and show that I'm not just a random girl but I'm a girl in fashion with fashion taste. (Too much "The Devil Wears Prada"). My sunglasses, that I bought at GIRISSIMA.COM (where I worrrrkkkkk) are the key piece to the look, I get people asking me where I got them!
So! Check the post, see the look, watch my new sunnies and tell me: HOT OR NOT?!
Kisses! **

PT
Hoje sai da minha zona de conforto e decidi mostrar-vos mais um outfit! Quando me arranjei esta manhã queria provar e demonstrar que não sou uma rapariga qualquer mas sim uma rapariga que está inserida no mundo da moda com bom gosto e estilo! (Demasiado "O Diabo Veste Prada"). Os meus óculos de sol, que comprei na GIRISSIMA.COM (onde estou a trabalharrrrr) são a peça chave do meu look, além de serem giríssimos são "outside of the box", passo na rua e as pessoas perguntam-me onde podem comprar! Um bom investimento sem dúvida.
Vejam o post, o look e os meus novos óculos de sol e digam-me: HOT OR NOT?!
Beijinhos! **


Shirt - Pull&Bear
Pants - Pull&Bear
Shoes - JollyChic
Bag - Primark

photo by my dear friend: Olivia Chernyk









You Might Also Like

7 Comentários

  1. Gostei das fotos ;) os óculos são muito giros.

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. os óculos são lindoooossss!!

    xoxo,
    andy

    ResponderEliminar
  3. Great post:) Love the sunnies!
    www.ofriraban.com

    ResponderEliminar
  4. Os óculos são super giros!

    http://thepink-lipstick.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. Adoro!! O look está mesmo giro! beijinhos

    http://theloveisskinny.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  6. Adorei o look, principalmente os óculos :)

    ResponderEliminar